Geen categorie

Wat een feest: de hele school vierde vrijdag Koningsdag. We hebben deze dag geopend met de openingsdans op het schoolplein en daarop volgend hebben we heerlijk gegeten van een Koningsontbijt. Na het ontbijt mochten de kinderen gezelschapsspelletjes spelen of iets kiezen uit de kast. Wat een gezellige sfeer! Daarna was het tijd voor de Koningsspelen. Op 3 verschillende pleinen hebben we veel verschillende spelletjes gedaan, waaronder “het drakenei spel”,  het Pilonnenmikspel, lopen op klossen, springtouwen… noem maar op! Het hoogtepunt was natuurlijk het klimmen en glijden op de gave stormbaan. Het was een fijne Oranje-ochtend. En nu, heerlijk bijkomen en genieten van een fijne meivakantie.